nedelja | 5 april |  2020

OMREŽJE KVS

REGISTRIRANI UPORABNIKI

Registrirani uporabniki

FOTOGALERIJA

POVEZAVE

Občina Sežana
Občina Hrpelje - Kozina
Občina Divača
Občina Komen
Občina Miren - Kostanjevica
Dežurna služba KVS • Vodovod 031 627 607 • Kanalizacija 051 398 979
Prijava
OGLED STRANI JE MOŽEN LE ZA REGISTRIRANE UPORABNIKE
Še niste uporabnik dodatnih storitev? Brezplačno se lahko registrirate tukaj.
 
Vstop na zaščitene strani
V kolikor že imate podatke za vstop, jih vpišite:
 
Uporabnik:
Geslo:
Ste pozabili svoje podatke za dostop? Kliknite tukaj!
Pozor! Vsi dostopi preko tega postopka se evidentirajo in vsaka zloraba je kazniva.
 

STANJE SISTEMARSS Stanje sistema

Nujno obvestilo
ODPOVED PRAZNJENJA GREZNIC IN MKČN PO REDNEM PROGRAMU
17.3.2020 9:45:07
Ukrepi in informacije, vezani na preprečevanje širjenja koronavirusa Obveščamo vas, da smo v skladu z usmeritvami Vlade Republike Slovenije, Občine Sežana, Občine Komen, Občine Hrpelje Kozina in Občine Divača zaradi preprečevanja širjenja koronavirusa, ki povzroča bolezen COVID-19, do preklica uvedli naslednje ukrepe: - odpoved praznjenja greznic in MKČN po rednem programu
Nujno obvestilo
ZAŠČITA PRED KORONAVIRUSOM COVID-19
10.3.2020 13:19:10
Kraški vodovod Sežana d.o.o. v zvezi z zaščitnimi ukrepi za zaščito pred virusi Coronavirus (COVID-19) sporoča, da se vse storitve, ki jih podjetje izvaja na območju KVS, opravljajo nemoteno. Lepo vas prosimo, da upoštevate preventivne ukrepe in se pred prihodom na podjetje predhodno najavite oz. obisk odložite. V vsakem primeru strankam svetujemo, da se raje poslužujejo telefonskemu (05 73 11 660) in spletnemu stiku s podjetjem (info@kraski-vodovod.si).
Legenda:
Nujno obvestilo
Nujno obvestilo
Obvestilo
Obvestilo
Novica
Novica
Razno
Razno
Arhiv obvestil stanja

POSTAVKE NA RAČUNU

Obrazložitev postavk na računu:
V primeru težav nam lahko pošljite sporočilo na e-mail podpora@kraski-vodovod.si.

ANKETA


Ali vam je že kdaj zmrznil vodomer?
Da, to se mi dogaja redno
Ne, vedno poskrbim, da ga zaščitim

Poglej rezultate ankete

POGOSTA VPRAŠANJA

Sem stranka v stanovanjski hiši, kaj moram narediti, da se mi poraba vode obračuna po dejansko porabljeni količini?

V stanovanjskih hišah poteka obračun vode na način akontacij in poračuna. Stranka dobi dva računa za akontacijo , ki je izračunana na podlagi strankine porabe za 12 mesecev nazaj, tretji mesec pa se izvede popis s strani naših popisovalcev. Tako stranka dobi tretji mesec poračun glede na že obračunane akontacije. V kolikor bi želeli prejemati račun za dejansko porabo, lahko le to sporočite zadnje dni v mesecu na naši spletni strani preko prijave v komunala-info ali po telefonu 05 73 11 642.

KAKO VARČEVATI Z VODO?

Papirčke, robčke in podobno mečite v smeti in jih ne splakujte v WC školjki.