sobota | 30 maj |  2020

OMREŽJE KVS

REGISTRIRANI UPORABNIKI

Registrirani uporabniki

FOTOGALERIJA

POVEZAVE

Občina Sežana
Občina Hrpelje - Kozina
Občina Divača
Občina Komen
Občina Miren - Kostanjevica
Dežurna služba KVS • Vodovod 031 627 607 • Kanalizacija 051 398 979
Pregled obvestila
Kronološki pregled obvestil.
  OBISK SKUPINE UPOKOJENCEV KS POVIR
Sela na Krasu, 12.3.2015

Dne 6.3.2015 smo prejeli napovedan obisk skupine upokojencev KS Povir na objekta Črpališče Klariči in Vodarna Sela.

Po kratkem uvodu, ki je temeljil na predstavitvi zgodovine prihoda pitne vode na Kras, smo obiskovalce popeljali na ogled vodnega vira Klariči in seznanili o nastanku, poslovanju in nalogah podjetja Kraški vodovod Sežana d.o.o.

Obiskovalci so imeli možnost vstopa v Črpališče Klariči, ki  je glavni vodni vir za oskrbo s pitno vodo na območju petih občin (Sežana, Divača, Hrpelje – Kozina, Komen in Miren – Kostanjevica). V samem objektu, ki leži na državni meji z Italijo, so na globini 40m nameščene tri vodnjaške črpalke s skupno kapaciteto črpanja 250l/s.

Sledil je ogled vodarne v Selih na Krasu, ki se nahaja na 275nm višine in od koder seže pogled z ene strani na tržaski zaliv z druge pa na spomenik Cerje (v spomin stoletni borbi slovenskega naroda za lastno državo) ter Sveto Goro.

V vodarni Sela so si gosti ogledali tehnološki postopek priprave pitne vode in črpališča ter centralni nadzroni sistem, ki omogoča daljinski nadzor in upravljanje vodovodnega sistema.

Vodenje se je zaključilo s postrežbo pristne Kraške vode.
 
 
Nazaj na prejšnjo stran

STANJE SISTEMARSS Stanje sistema

Nujno obvestilo
ČEHOVINI
29.5.2020 12:21:43
Uporabnike lokalnega vodovoda v naselju ČEHOVINI obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del motena oskrba z vodo 01.06.2020 od 8-12 ure. Po končanih delih bo voda lahko motna, zato se porabnikom svetuje, da pred ponovno uporabo pitne vode za prehrambne namene opravijo temeljito izpiranje interne vodovodne napeljave.
Legenda:
Nujno obvestilo
Nujno obvestilo
Obvestilo
Obvestilo
Novica
Novica
Razno
Razno
Arhiv obvestil stanja

POSTAVKE NA RAČUNU

Obrazložitev postavk na računu:
V primeru težav nam lahko pošljite sporočilo na e-mail podpora@kraski-vodovod.si.

ANKETA


Ali vam je že kdaj zmrznil vodomer?
Da, to se mi dogaja redno
Ne, vedno poskrbim, da ga zaščitim

Poglej rezultate ankete

POGOSTA VPRAŠANJA

Sem stranka v stanovanjski hiši, kaj moram narediti, da se mi poraba vode obračuna po dejansko porabljeni količini?

V stanovanjskih hišah poteka obračun vode na način akontacij in poračuna. Stranka dobi dva računa za akontacijo , ki je izračunana na podlagi strankine porabe za 12 mesecev nazaj, tretji mesec pa se izvede popis s strani naših popisovalcev. Tako stranka dobi tretji mesec poračun glede na že obračunane akontacije. V kolikor bi želeli prejemati račun za dejansko porabo, lahko le to sporočite zadnje dni v mesecu na naši spletni strani preko prijave v komunala-info ali po telefonu 05 73 11 642.

KAKO VARČEVATI Z VODO?

Za hladne napitke postavite v hladilnik vrč vode. Ne pripravljajte si jih s tekočo vodo iz pipe, saj bo le tako sleherna kapljica prišla v vaš žejni želodec, ne pa v odtočni kanal.