nedelja | 6 julij | 2025
OMREŽJE JAVNE INFRASTRUKTURE
|
Dežurna služba KVS • Vodovod 031 627 607 • Kanalizacija 051 398 979 |
|
Pregled obvestila
Kronološki pregled obvestil.
 |
|
 |
|
Blagajna, reklamacije in spremembe podatkov
Sežana, 14.12.2015
.jpg) Cenjene stranke obveščamo, da bosta zaradi nadgradnje informacijskega sistema blagajna in oddelek za spremembe podatkov, reklamacije in obračun vodarine v četrtek dne, 30.12. in v petek dne, 31.12. zaprta.
Ostale službe bodo v petek dne, 31.12. po skrajšanem delovnem urniku od 7:30 do 13:30.
Prav tako z dnem 31.12.2015 zapiramo blagajno na sedežu podjetja Kraški vodovod Sežana.
|
|
 |
|
 |
Nazaj na prejšnjo stran
|
STANJE SISTEMA 
 |
BREZ POSEBNOSTI |
6.7.2025
Trenutno stanje na vodovodnem omrežju je brez posebnosti.
Legenda:
 |
Nujno obvestilo |
 |
Obvestilo |
 |
Novica |
 |
Razno |
Arhiv obvestil stanja
Obrazložitev postavk na računu:
Kako reklamiram račun če je zaračunano stanje preveliko?
Račun je potrebno reklamirati v 8 dneh od prejema. V kolikor smatrate, da je zaračunana količina večja od dejanske, najprej preverite stanje vodomera. Če je stanje manjše od popisanega, nam to pisno sporočite. V primeru, da je stanje precej večje od popisanega in je poraba glede na prejšnja obdobja veliko večja, vam vodovodno omrežje za vodomerom verjetno pušča in je potrebno pregledati interno omrežje (pipe, wc kotlički,…)
Izberite en kozarec, iz katerega boste vsak dan pili vodo. Tako boste zmanjšali število umazanih kozarcev in število pranj v pomivalnem stroju.
|
|