torek | 15 julij |  2025

PRIJAVA NA SMS OBVESTILA

Prijava na KVS obvestila

OMREŽJE JAVNE INFRASTRUKTURE

Kataster omrežja javne infrastrukture

MERILNA MESTA IN ODČITKI

FOTOGALERIJA

POVEZAVE

Občina Sežana
Občina Hrpelje - Kozina
Občina Divača
Občina Komen
Občina Miren - Kostanjevica
Dežurna služba KVS • Vodovod 031 627 607 • Kanalizacija 051 398 979
Stanje sistema
Pregled stanja sistema.
 
Razno PREKUHAVANJE VODE HRPELJE- ROŽNA IN GOZDNA ULICA | 3.10.2014
Kraški vodovod Sežana obvešča uporabnike vodovoda na Gozdni in Rožni ulici v Hpeljah, da je vodo za prehranske namene potrebno pred uporabo prekuhavati. Ukrep prekuhavanja velja do preklica. Kraški vodovod Sežana prosi za razumevanje.
 

STANJE SISTEMARSS Stanje sistema

Obvestilo
OKVARA DOLANCI
14.7.2025 15:49:26
Kraški vodovod Sežana obvešča uporabnike javnega vodovoda v Dolancih, da je zaradi okvare na vodovodnem omrežju motena oskrba z vodo. Delavci Kraškega vodovoda so na terenu in napako odpravljajo. Po končanih delih bo voda lahko motna, zato se porabnikom svetuje, da pred ponovno uporabo pitne vode za prehrambne namene opravijo temeljito izpiranje interne vodovodne napeljave.
Obvestilo
PREKLIC PREKUHAVANJA GRADIŠČE, RITOMEČE, OBROV
14.7.2025 9:43:39
Kraški vodovod Sežana obvešča uporabnike vode v naseljih Ritomeče, Obrov in Gradišče pri Materiji, da so rezultati mikrobioloških in fizikalno kemijskih preskusov pitne vode skladni z Uredbo o pitni vodi, zato pitne vode ni potrebno več preventivno prekuhavati.
Legenda:
Nujno obvestilo
Nujno obvestilo
Obvestilo
Obvestilo
Novica
Novica
Razno
Razno
Arhiv obvestil stanja

POSTAVKE NA RAČUNU

Obrazložitev postavk na računu:
V primeru težav nam lahko pošljite sporočilo na e-mail podpora@kraski-vodovod.si.

ANKETA


Ali menite, da nam bo v prihodnje primanjkovalo pitne vode?
Da, zaradi globalnega segrevanja bo vode vse manj
Nič se ne bo spremenilo. To nas samo ustrahujejo.
Ne, vode bo vedno dovolj.

Poglej rezultate ankete

POGOSTA VPRAŠANJA

Kako reklamiram račun če je zaračunano stanje preveliko?

Račun je potrebno reklamirati v 8 dneh od prejema. V kolikor smatrate, da je zaračunana količina večja od dejanske, najprej preverite stanje vodomera. Če je stanje manjše od popisanega, nam to pisno sporočite. V primeru, da je stanje precej večje od popisanega in je poraba glede na prejšnja obdobja veliko večja, vam vodovodno omrežje za vodomerom verjetno pušča in je potrebno pregledati interno omrežje (pipe, wc kotlički,…)

KAKO VARČEVATI Z VODO?

Namočite posode in ponve, na katere se je prijela hrana, namesto da voda teče, medtem ko hrano drgnete s površine.